شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
تصاویر/ سومین همایش بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب در ارومیه

حوزه/ عتباتی گفت: در گلریزان سال ۱۴۰۳ به میزان ۵۵۰ میلیارد ریال کمک از سوی پیروان ادیان و مذاهب جمع شد همچنین ۸۴۸ زندانی محکوم مالی و نیازمند با عفو و بخشش و گذشت و سازش رهایی یافتند که به همت شیعه و سنی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ناصر عتباتی امروز سومین همایش بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب با شعار فلسطین محور جهان اسلام در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، با بیان سخنانی در مدح پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: در پویشی از اول ماه محرم تا آخر ماه صفر به همت اهالی رسانه، خیرین، خانواده شهدا، مددکاران و ائمه جمعه، ۱۷ فقره پرونده قصاص به سازش منجر شد که نیمی برای شیعیان و نیمی برای اهل سنت بود که به عشق امام حسین (ع) و شهدای کربلا بخشیدند.

وی ادامه داد: در گلریزان سال ۱۴۰۳ به میزان ۵۵۰ میلیارد ریال کمک از سوی پیروان ادیان و مذاهب جمع شد همچنین ۸۴۸ زندانی محکوم مالی و نیازمند با عفو و بخشش و گذشت و سازش رهایی یافتند که به همت شیعه و سنی صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: مسیر تمرچین برای تشرف زائران اربعین بازگشایی شد، امیدواریم سال آینده میزبان شما باشیم تا ببیند که رؤسای طوایف اهل سنت و برادران مسیحی در این مسیر چه موکب‌هایی برای میزبانی برپا می‌کنند.

وی در در ادامه گفت: وحدت، مورد تأکید همیشگی مقام معظم رهبری است و رئیس جمهور هم در سفر عراق گفت که راهکار رهایی جهان اسلام و پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی اتحاد بین ملل اسلامی است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha